Kami merupakan pengeluar dan pemborong kuih raya sejak dari tahun 1990'an dan sehingga kini masih lagi menganggap kuih raya merupakan perniagaan yang berpotensi tinggi dan mampu memberi pulangan yang lumayan. Anda di alu-alukan untuk menyertai kami.
 

Pendaftaran



Syabas kerana berminat untuk menjadi pengedar Berdaftar bersama kami. Untuk makluman, kami menyediakan 3 kategori pengedar iaitu :

a)Pengedar VIP
b)Pengedar VVIP
c)Pengedar Biasa

jika anda menjadi Pengedar VIP anda akan mendapat tawaran pembeliaan kuih raya pada harga yang sanggat murah dari harga pasaran semasa pada setiap tahun dan ini menambahkan lagi keuntungan anda dalam menjana pendapatan bersama kami.

Manakala jika anda menjadi Pengedar VVIP anda akan menerima harga borong kuih raya lebih murah berbanding Pengedar VIP dan ini bermakna keuntungan anda adalah lebih tinggi berbanding pengedar VIP.

Untuk Pengedar Biasa, anda tidak layak menerima sebarang manfaat daripada kami dan ini bermakna harga yang anda dapat untuk membeli kuih raya adalah sama dengan harga borong seperti di pasaran biasa.

Untuk menjadi Pengedar VIP anda akan dikenakan caj hanya RM50 sahaja untuk tempoh setahun dan manfaatnya adalah keuntungan yang bakal anda miliki ialah berganda dari pengedar biasa.

Namun bila anda menjadi Pengedar VVIP anda akan dikenakan caj sebanyak RM100 untuk tempoh masa setahun dan manfaatnya adalah keuntungan yang bakal anda miliki ialah berganda-ganda dari Pengedar VIP.

Walaupun perniagaan kuih raya ini hanya sebulan dalam setahun namun hasilnya boleh membiayai setahun untuk kehidupan anda dengan cara menjadi Pengedar VIP & VVIP pasti akan melipat gandakan keuntungan anda.




Sila buat bayaran di sini sebanyak RM 50 (VIP) atau RM 100 (VVIP) sahaja jika tidak permohonan anda di anggap gagal.

Sekiranya ingin mendapat maklum balas sila klik di sini.

Pendaftaran hanya melalui SMS sahaja yang akan dilayan sila hantar whatsapp nama, no i/c, alamat dan jenis ahli anda ke no 014-3331351 selepas menjelaskan bayaran..

0 comments:

Post a Comment